Biz de öyleyiz.Ek gıdaya geçtiğimizden bu yana hiç yemedi ne peynir ne de yoğurt.ılk defa bu ay antep peyniri almıştım 2 küçük dilim çok aç olunca yedi.Ama yumurtanın üzerine kaşar, ya da direk yumurtanın içine rendelersem yiyor 😊ama süt de içmezdi önceden şimdi çok seviyor. Cacık da yiyor aynı zamnda😁