eSved Kızlar aranizda bugday ruseymi kullanan varmi bebisler icin metro marketw girdim yulaf yada yulaf unu alayim diye bunu buldum aldim,kullanan varmi ve nasıl kullanıyor sunuz yardımcı olabilen varsa sevinirim ☺
Fatmako eSved bebek muhallebilerine 1çay kaşığı koyardım. Pankeklerine 1 çay kaşığı, ekmek vs yaptogım zaman kendimize de 1yemek kaşığı koyarım
Banu_alper eSved hemen herseye koyuyorum bende meyve puresi yapinca bir kasik atiyorum icine ama genelde pisirilmesinin pek tavsiye edilmedigini gordum besleyiciligi azaliyormus ben yaptiktan mamayi ustune koyup karostiriyorum yogurda falanda guzel oluyor bazen kendimde yiyorum 😂
MuhammedAmine eSved hemen hemen hergün veriyorum ben meyve yoğurt karışımına ya yulaf ya da ruşeym ekliyorum pişirmenize gerek yok
eSved Banu_alper ya oyle mi bilmiyordum pisirilmemesi gerektiğini biraz suyla pisirdim sonrs pekmez koydum da bundan sonra yogurda falan koyayım bari bebe bisküvisi ne nasi.olir acaba
Banu_alper eSved bebe biskuvisini kendim yapiyorum blender da cekiyorum ustune ruseym koyuyorum bir kasikta pekmez yada keciboynuzu ozu guzel oluyor tatli bir tadi var zaten ruseymin yulaf alin ince olani cikmis ya da verdi yeni gordum suyla pisirdikten sonra icine katabilirsiniz
Pelin-Emir35 Ben sabah kreplerine 2 çay kaşığı,yulaf muhallebisine 1 çay kaşığı koyuyorum yalnız çok fazla pismemesi lazım besleyiciligi azalıyor canım
eSved Pelin-Emir35 himm tmm krebe eklemek de mantıklı normal pirinç unlu yada irmikli muhhakbiye mi ekliyorsunuz
Pelin-Emir35 eSved hayır canım ben hiç pirinç unu kullanmadım yulafi suyla biraz haşlayıp üzerine ruseym ekliyorum istersen biraz irmik de ekleyebilirsin