CSTOPRAK Merhaba sevgili anneler, iki gün vucut ısısında artış hissettim normalde 36.2 olan ateşimiz 37 lerde seyrediyordu.iki gün sonunda halsizlik ateş aglaöa huzursuzluk burun akıntısı gibi şikayetlerle hastaneye gittik 39 derece ateşle hastanedeydik 3tüp kan aldılar röntgen çekildik karın bölgesi ve ciger sadece crp yüksek cıktıgı söylemdi 45 sizcede yüksek bir oran degil mi sadece antibiyotik verildi.. sizce ne yapmalıyım 5gun oldu antibiyotik kullandım biraz daha iyi sanki geniz akıntısı var biraz daha 😢😢😢
Dnzkcmz96 CSTOPRAK bebeğim bir aylıkken crpsi 68 cıkmıştı yatış ve antiiniyotik tedavisi uyguladılar bir haftada ayaklandı. Cok geçmiş olsun Rabbim şafii ismiyle şifa versn
Mom8 CSTOPRAK olması gereken bu zaten. Değer 100 leri geçerse hastaneye yatırılarak. Crp vücuttaki enfeksiyon değeridir ve yükseklik durumuna göre antibiyotik tedavisi uygulanır. Geçmiş olsun
PonciKom CSTOPRAK cnm bızım ilk 70 lerdeydi bıze bıle yatus yapmadılar antıbıyotk verdi sonra obur ay 180 e cıktı acil yatıs verıldı 2 gun yattık antıbıyotk ama serımla verdıler serum daha iyi geldi valla
NrYlmzTsr Oğlum 2 yaşında ama 2 ay öncesi crp 50 idi, aynı belirtilerle gittik, antibiyotik verilmedi yatışda yapmadılar. Extra ishal de vardı oğlumda, ishal için bir ilaç verdiler, yemesine içmesine dikkat ettim. Çabuk atlattı 5 günde felan. Geçmiş olsun.
PonciKom CSTOPRAK bnm kızımın bagısıklık sistemj çökmus bir kan değeri 0a dusmus mıkropları bakterılere açık hala kızımın hastanede yattı crp fuzeldi ama o değer hala 0 pyusdende sıksık ateşkenıyor mıkrop kapoyor tedavıye devam edıyorus ama serım ve ıgne en guzelii ama ılaçsız bısysız asla gecmıyor crp
CSTOPRAK Deletedmom414 forumla alaklı sıkıntı varmıs silindi yazıyor eee yorumda gelmeyince silindi sandım bende haklı olarak 😇