Linasuuu VERA19 bende varis yoktu sezeryandan sonra pıhtı attı . Öyle olabilir diye yazıyorum her ağrı şişlik vs varis değildir
Bircorekannesi Linasuuu çorap kullanmadım benim varisim 3 cm’lik küçücük bir varisti çoraba ihtiyaç duymadı doktor sanırım bende hiç sormadım, 4000 kullanıyorum ben sabah akşam idi son ay tek yaptım hâla tek yapıyorum
Linasuuu Bircorekannesi bide kaç binlik kullanıyorsun 4 binlik mi ben 6 binlik kullanıyorum sabah akşam
VERA19 Nekwam Bende pek şişme yok canım ama gözle görülen mor varisler ve ağrı var.Yine de araştırayım ama onu teşekkür ederim🌺
Nekwam VERA19 hayir örnek verdim zaten bende onu canim sirkenin damar büzme özelliği varmis. Şifalar dilerim
Burcugunes0 Leyla34 şuan bende o durumdayım hamileyken odem olmadı doğumdan sonra aşırı ödem oldu ve şuan damarlarım kızarmış durumda bacaklarım sürekli ağrıyor bende cumartesi kalp ve damar gitcem ama sezeryan sonrasi oldu dört ay önce doğum yaptım 😔
Burcugunes0 VERA19 dört ay önce doğum yaptım şuan bacaklarım çok kötü durumda sürekli ağrıyor varis diyor herkes ,😔hamileyken odem olmamisti doğumdan sonra ödem oldu onla mi alakalı bilmiyorum ama gitmek lazim ağrısı çok kötü 🙌