gokdeniz20 canım biz meme reddüni atlatalımçok oldu 2 aylıkken başladı 4 aylıkken bitti ama sol göğsümü tuttu tutmadı bi değişik oldu bende ordan emzirmeyi bıraktım az süt çıkıodu zatenn. Ek gıdaya da 4,5 falandı herhalde tamamen geçtik o ara güzel yiyordu ama son bir kaç haftador sürekli ağzını kapatıyor yemek istemiyor haliyle sürekli emiyor süt eskisi gibi doyurmadığı içinde aç kalıyor haliyle bide canım aptamil kabızlık yapabilir içine zeytinyağı koy verirsen