Asyacl bebeğim doğmadan önce yaptırma kararı almıştık marphe diye bi sigorta sisteminden, doğumum özel hastanede oldu haliyle özel hast doktorları ilk kontrolünü yaptı daha sonra bebeğim gaz, kabızlık gibi problemler çıktı tam yaptıracaktık ki gittiğimiz her özel hastane saçmalamaya başladı, bide şehir hastanesinin yani doğanını deneyelim dedik, birçok özel kuruluştan katbekat daha iyi bende özel sigortadan vazgeçtim. Paramla çoçuğumu rezil edecektim. Şehir hastanesinde zaten özel ilgilenildi. Kaç tane doktor baktı hemen her bölüme sevki yapıldı. Evet sıra var ama 7yaş altı olduğu için öncelikli oluyorlar. Şu ana kadar devlet hastanelerinden hiç sıkıntı çekmedik hamd olsun keşke hep devlette yapsaydım pişmanım