yazannesi Merhaba canımm anneler Artık aşırııı aşırıı yorgun hissediyorum bebegime yalnız bakıyorum Bebiş emmediği ve kucakta olmadığı her an ağlıyor henüz bişeye bakıp vakit geçirme için çok mu erken?? Anormal bi durum muu bu aydaki bebişler hep mi böyle?? oyuncak ne alabilirim vakit nasıl geçiriyosunuz bu dönemdeki bebeklerde uyanık olduğu her an kucak beni çok yordu:((( ana kucagında durmuyor mamaro almıstkk olmadı:(((
Dunyamsensn2008 yazannesi Şuan öyle olması çok normal aslında sizi istiyor Yeni bir dünya yeni hayat sadece onu anlayan bir insan annesi evet çok zor heran kucakta olması ben şahsen her dakika almadım kucağıma karnı tok olunca genelde ama kucağında uyurdu gaz sancıları olabilir aç olabilir ağlaması filan çok normal zamanla düzelecektir ,şuan oyuncak falan vence ilgilisini çekmez henüz tam göremiyor zaten net bir şekilde 🥰
Mom0870 yazannesi benim bebeğim de öyleydi hala öyle. Kucağınıza, kokunuza ihtiyacı var henüz çok küçük. Dış dünyaya çok yabancı ❤️
GameProMom yazannesi 25 günlükken oyun halısına koymaya başlamıştım , o zamanlarda anlamıyodu ama azda olsa oyalanıyordu , 1buçuk aylık bebiş içinde piyanolu oyun halısı , çıngırak gibi şeyler güzel bi tercih olabilir
Sumeyyelan yazannesi öyle canım nerden baksan 3 ay öyle sonrasında alışıyor zaten oyuncaklara seslere hiç yoktan kendisi yarım saat 10 dk oynuyor kendine zaman ayırıyorum bende
yazannesi Dunyamsensn2008 kv ile 1 hafta geçirdim o kadar çok kucağa alıştırmışın kucağa alıştırma dedi ki kendimi kötü hissettim. Anlatsam da bebişin çok küçük olduğunu yine tekrarlamıştı aynı şeyleri ben de artık kucak dışında bebek nasıl durur diye düşünmeye başladım. Teşekkür ederim içimi ferahlattınız❤️
eymenzeynep Bizde 2 aylık olacağız bir kaç güne kadar. Sadece kucakta ve memede duruyor bıraktığım an bas bas bağırıyor 😂 kucağımda yemek yapıyorum o gün memedeyken tuvalete girdim düşün yani henüz bişeyle oyalanmaları için küçükler
yazannesi eymenzeynep tam olarak böyleee tuvalet kısmına eskiden olsa yok artık derdim şimdi kendimi gördüm😂😂
yazannesi Mom0870 yaa❤️ Kucağa alıştırmışın’cılara çok maruz kaldım kv,görümce,hala… o yüzden kafalar karışmıştı çok sağolun
Saremin Benimki de öyleydi şimdi iki ay doluz günlük yavaş yavaş geçiyor en konuşarak vakit geçirebilirsin çok seviyor benim kuzım
Mom0870 yazannesi ben alıştırdım kucağa ☺️❤️ Zorlanıyor muyum? Evet. Ama bu günler bir daha geri gelmeyecek. ❤️ Kucağımıza almak istesekte alamayacağız gün gelecek.