Çocuğun kilosunu az yada çok diye degerlendirebilmeleri için oncelikle doğum haftasını ve doğum kilosunu dikkate almalilar.Sizde kafaniza takmayın doktorunuz iyi dediyse kimsenin dediğini umursamayın.Her bebek farklı yanı.Mesela ben sizin doğum haftanızdan 4 hafta sonra yanı 41. Haftamda doğu. Yaptım ve bebegim 3560 doğdu yanı sizin bebeğinizin kilosu doğum yaptığınız haftaya ve doğum kilosunu göre normal. Insanlar hep konuşurlar.🙃Takmayın. Umursamayın. Gülüp geçin.Boylelikle siz daha iyi hissedesiniz