yazannesi doğru söylüyor olabilir 🤭 bizim bebeğimiz de 2.5 ayına kadar hep çapaklandı. Doktor ilaç yazdı geçmedi falan. En son doktor dediki banyodan sonra kafasını kurutma makinasıyla kurutuyor musunuz dedi. Hayır dedim şapka giydiriyorum. Olmaz dedi geçmez çapak çünkü bebekler ısıyı kafadan kaybeder ve kafa derisi kurumazsa göze vurur kurutma makinasıyla kurutacaksınız dedi. Cidden yaptık ve ertesi güne geçmişti