Eminesevket000 Merhabalar gebelik hipertansiyon yasadigm icin 36+6 haftamda dogum yaptim kilosu 2850 gramdı simdi 1 aylık kilosu 3400 olmus emziriyorum ama cevremdekiler kilosu cok az diyip piskolojimi bozar hale geldiler sizce aya göre kilosu nasıl 😔