Ben kullanıyorum, gün içinde sabah uykularında orda uyukluyor bebişim. Üzerine trençkotumun kemerini bağladım :D ona da minik basit bir dönence… Çok dikkatini çekiyor. Çok memnun kaldım hatta nunayı çok övmüşlerdi hamak geldikten sonra Onu boşuna almışız diyorum ana kucağı vs yerine bile alınabilir. Bebek hediyesi olarak da mükemmel bir seçenek :) Bu arada biz içine yastık koyduk (Bellona’nın visco yastığı tam oluyor sadece ayak kısmında boşluk kalıyor oraya da havlu vs yerleştirebilirsiniz). Yastık ile hem yükseldi hem de çok rahat oldu, visco olduğu için de bebeğin uyuması vs için uygun oldu. https://hizliresim.com/aEN3cB