Kagankubra Merhaba arkadaslar oglumun atesi var 38 derece vucudu yaniyor başı da Dis çıkarma donemindeyiz E bebegin ates düşüme bamdi var onu taktim simdi hic kullanan varmi etkilimi Yada baska bir onerinkz var mi yavrumu rahatlamam icin
Meeerveunal Kagankubra ılık duş aldırın en iyi yöntem bantı bende aldım evde bulunsun diye henüz kullanmadım bi bilgim yok allah şifa versin inşallah yavrunuza
Prensinannesii06 Kagankubra alnına bez falan koymak tehlikeliymiş sağ kol sol bacak sağ bacak sol kol eklem yerlerine çapraz uygulama yapabilirsiniz bu çok etkili hastanede hemşireler böyle yapıyordu bebeğime kafasını yıkamadan boynundan aşağı ılık duş aldırabilirsiniz
findikburun Kagankubra merhaba. önce güzel bir ılık duş aldırın varsa viraz ateş düsurucu calpol verebilirsiniz sonra o bandı takın ise yariyor ben kullanmistim cok gecmis olsun
Gamzeli Kagankubra ilk defa duydum ates dusurme bandini ama bisey ogrenmis oldum sagolun gecen benim kizim da ateslendi ama alerjik nezle olmustu
Kagankubra Meeerveunal aldirdim yarim saat önce baktim hala yaniyor bende almistim evde duruyor du deneyeyim dedim insallah sifa olur calpol verdim nide
Duygu01 Buaralar salgın var benim bebeğimde boğaz enfeksiyonu olmuş kanda enfeksiyon çıktı ateş 38.7 yzi iki gün öyle kaldı. Üçüncü gün düşmeyince ve ağlama krizlerne girince götürdüm iyikide götürmüşüm doktora diş değilmiş. Serum taktılar 14 aylık
katmerliana Başına eklem yerlerine (özellikle kasıklarına) ılık suyla ıslatılmış bez koyun sürekli ateş takibi yapıp tekrarlayın . Zaten kısa bir süre sonra düşmeye başlayacaktır ama tabi bu çözüm değil tekrar yükselirse mutlaka dr a götürün