bjkesra1903 Emircik midesi ve hazmı açısından ağır gelir demek istemişlerdir sanırım başka bi açıklaması yok çünkü
Cicismoms Emircik ben 4 tane falan koyuyorum corbasi na internette izledim hep böyle yapıyorlardı 😊😊 kafam karisti
Hunilianne Emircik ben de karton bardaklara koydum dondurdum, ama yarısına kadar koydum. Donduktan sonra karton bardaklardan çıkardım kilitli poşetlere koydum. Fazla veya ağır gelmez ki normal su yerine kemik sulu olsun besleyici olur çorbalar
bjkesra1903 Kbrmrc valla ben de ağır ateşte 10 saat kaynattım biz o şekilde yapıyoruz düdüklüde nasıl olur bilmiyorum ☺️
Gzdzeynep Emircik ben de karton bardaklara yarım yarım doldurdum son yaptığımda ama çorbalara koycaksam biraz fazla yapıp öyle ekliyorum biz de içiyoruz ağır gelmiyor ama sadece çocuk için yapılan yemeğe koncaksa bencede fazla gelir ağır olur
Kbrmrc Emircik bana düdüklüde 8 saat kaynat dediler ama korktum 8 saatte suyu biter zaten bende 2-3 saat kaynatırım
Zeyno111 Emircik Gereksiz konuşuyorlar işte kemik suyunun vitaminini faydalarını bilmeden boş konuşsunlar siz bildiğinizi yapın. Ben buzluk küpleri var onlara dolduruyorum peynir altı suyunu da tavuk kemik suyunu da kartonla zararını bilemem hiç aklıma gelmedi diğer türlüsü daha kolay ve pratik kırıyorsun atıyorsun içine çıkarıp 🤣