Merhaba, oğlum 18 aylık 1.5 m blkından düştü hiç bişeyi yokdu beş gün sonra kafası sağ kulağı üstünden şişti. Doktora götürdük kafatası kırılmış, ve o şişlik zamanla geçecek dedi kendikendine iyileşecek şuan düşse hastanede müşade altında tutardık dedi ama beş gün çnce olduğu için gerek yok kendi kendine iyileşecek dedi. Varmı böyle yaşayan 10 gün oldu şiş inmedi bir ay sonra götürecektim ama bilgisi olan yaşayan varmı?