Arkadaşlar 2 aylık 7 günlük bebeğim var anne sütü ile gidiyorum ancak önceden göğüslerim zaman zaman sert dolu oluyordı ama artık yumuşak ve sütün indiğini sadece bebeğim emerken hissediyorum onun dışında olmuyor sebebi ne acaba ? Birde resmen birimden emerken diğerinden süt akardı ancak artık o durumda yok sütüm mü kesiliyor yardım eder misiniz ?