gazel0606 Kızlar 1 haftadır Doğum yaptm sisteme sogum yaptıgım girilmemiş sigorta parasını alamıcsk mıyım tecrübeli anneler
Deletedmom413 gazel0606 Ayni seymi bilmiyorumda dogum raporum islenmisti anne oldugum belliydi ancak esimin baba oldugu gorunmuyordu. Doktorun yanina gittik 2 aylikti bebegim doktorun asistani hemen sisteme girdi.
elifiii gazel0606 önce hastane ile görüşün mutlaka, eğer doktor epikriz raporunuzu imzalamamışsa sizin imzalatmanızı isteyebilirler. Geç olmaz ya araya bayram girdi zaten.
elifiii gazel0606 dr u arayıp raporunuzu sisteme girmesini rica edebilirsiniz. imza kaşe lazimsa dr un yanıa git ek gerekebilir.