Kızlar eşim bugün 200 tl ye kanguru almış evet kanguru hoş güzel fakat kızım içinde kayboldu gibi bişey çok büyük geldi ve eşime mağaza para iadesi yok demiş alırken fakat hem paraya yazık hemde kızımın büyümesini mi bekleyeceğim kullanmak için? Mağaza öyle çok büyük bişey değil Gelincik isimli bir mağaza para iadesi için eşim gidicek yarın fakat söylemişler yapmıyoruz diye varmı böyle bi hakları? Eşim gerekirse tartışarak alırım falan diyor ama bilmiyorum böyle durumla karşılaşan oldu mu para iadesi yapmamaları doğrumu? Yarın konuşmaya gidicez