Bebeğim 18 aylık sadece 1 ay emzirebildim üzüntüden sütüm kesilmişti.. oyuzden mama kullanıyorum kaynanamlar artık mama verme büyüdü diyor ama sonuçta anne sütü yerine geçtiği için 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum normal sütte veriyorum günde bir kere.. mama kullanan anneler sizler hala mamaya devam mı ne zaman kesmeyi düşünüyorsunuz