Esilanur öyle bir icat yok valla en pahalı biberondan en ucuzuna kadar aldık hiçbir faydasını görmedim. Tamamen para tuzağı ya da ebeveynleri gazının olmayacağına inandırma halleri.. en fazla 3,5ayına kadar sıkı gazı oluyor bazI bebekler de istisna 9-10ayına kadar olur diye duydum. Umarım çabuk atlatırsınız ama dediğim gibi öyle bir biberon valla yok