Burcuu10 150tl gibi bir fiyatı olan krem verdi doktor ismi biraz karışık oyüzden aklımda tutamıyorum 😁 düzenli kullanabilsem keşke 3 ay olucak biraz çatlaklarıma iyi geldi diyebilirim. Ama derim ince yapıdaymış doktor izin kalıcı olabilir dedi. Kırmızılık var hala dikiş yerimde ve üzerinde hala şişlik var hissiz bi yapıda orası uzun zaman boyunca hissis oluyormuş arkadaşım 5 yıl önce doğum yapmış ve o hala hissiz olduğunu söylüyor izide hiç yok bile bizimde zamanla izimiz kaybolur. Kaybolmasada benim için sorun değil🤷♀️Çatlaklar ve sezeryan göbeği çok sorun 😞