Kızlar bazı özel sebeplerden dolayı 4. Ay aşısının hiç birini yaptıramadım şuna 5 ay 7 günlüğüz yarından itibaren önce rota virüsü yapıcam evde kendim ama sağlık ocağındakiler yine kalıcak acaba bi kaç hafta sonra yapsam sorun olur mu ? 5. Ayda aşı yok diye biliyorum 🤦🏼♀️