Dilekmh
Dilekmh sakin olun basit bı mantar bu. Islak kalmıştır nemli kalmıştır havalar çok sıcak terliyolar var o normal. Her kakadan sonra.su ve sabunla yıkayın güzelce kurulayin travazol kullanın bı kaç gün en fazla 5ngun kullanılıyor dikkat edin içeriğinde kortizon var. Bezini biraz geç takın havalandırın bı kaç gunr gecer