İyi akşamlar hanımlar bebeğim 40 günlükken gazı olduğu için doktor bize biogaia gaz damlası önerdi bebeğim 3 aylık oldu hala kullanıyoruz ama doktor kaç gün yada kaç ay kullanacağımızı söylemedi hastaneyede gidemiyoruz malum korona var bilgisi olan varmı ne zaman bırakmamız lazım Damla’yı yardımcı olursanız sevinirim 😊