Alinehir bence alma.ben alacaktım oğlum 4 aylıkken düşündüm ağırlaştıkça bi de omuz ve sırtımdan olamam zaten kolum gitmiş pert onlar bari sağlam kalsın diyip vazgeçtim.en fazla kullanacğım 2 aydı çünkü.zaten 2 ay sonra başlıycak dönmeye ,emekleme çalışmalarına ve kendini herşeye atmaya(zira bugün kan ter içinde kahvaltı yaptık illa bende elliyim dağıtayım modlarındayız 3 gündür başladık herşeye el uzatıyor .5 ay 14 günlüğüz)hiç durmaz kanguruda eminim.