Merhaba 9 aylık oğlum mama ile besleniyor anne sütü almıyor. 10 gündür mamasını az içmeye başladı ek gıda yiyor ama mama zorla çok az içiyor içiremiyorum hiç bir türlü ek gıdayı azaltmaya başladm ama yine istemedi gece uykuda bile içmiyor 😔 bugün farklı mama verdim onuda içmek istemedi, aynı şeyi yaşayan yada önerisi olan varmı?