Arkadaşlar 42 günlük bebeğim var dünden beri beni daha çok emmeye başladı ve her zamankinden daha çok kaka yapıyor. Kakası da her zaman olduğundan daha farklı rengi daha koyu ve daha su gibi ishal mi oldu acaba diye düşünmeye başladım. Başından böyle bir şey geçen oldu mu ? Yenidoğan bebeğin ishal olup olmadığını nasıl anlayabilirim. İshal olduysa nasıl iyi edebilirim