Kızlar 9 aylık bebegim var hiç bir şekilde ek gıda yemek istemiyor 7 bucuk kilo dr gelişim geriligi var dedi denemedigim hiç bir şey kalmadı bir türlü yemiyor sadece mama içiyor oda 3 4 saatte bir 120 130 kafayı yemek üzereyim o kadar yıprandm ki ne yapacsgımı bilmiyorum tahlilleri de temz cıktı lütfen bi akıl verin nolcak böyle