CemileF canım ben bebeğimi doğduğı günden itibaren sağ göğsümle emzirdiğimde sağ tarafına yatırıp sırtına destekleyici bişey koydum sırt üstü dönemedi,
aynı şekildr sola istediğim zaman sola yatırıp sırtını destekledim. Taki 9-10 aylık olup geceleri krndi istediği şekle dönene kadar. Hiç sırt üstü yatırmadım ve hiç kusması olmadı. Sende bi aüre bu sekilde dene istersen