Benim kızım 3,5 ayında başladı biberon reddine 6 aylık olacağız hala aynı erkenden ek gıdaya geçtik yok onu da iki kaşıktan sonra ölüm yemiyor oyunlar şarkılar evde görseniz delirdim artık iştahsız bebek ne kadar zor geçmiyor geçmeyecekte su bile içmiyor kaşıkla zorla ağzına tıkıyorum artık isyan ediyorum kafayı yedim bana akışına bırak diyorlar bıraksam asla bişey yemez asla 3 aydır açlıktan ağlamadı daha deliricem doktora götürücem tahlil yapılsın artık gücüm kalmadı