Bu süreç herkeste farklı işliyor. Bende çok zorlandım ve bir çok şeyi denedim. Gümüş kapak bile kullandım fayda vermedi. En son garmastan kullandım en etkili o oldu. Emzirdikten sonra suyla göğsünü temizliyorsun ve kremi kullanıyorsun. Emzirmeye başladığında suyla tekrar temizliyorsun. Krem bittikten sonra tekrar almayı düşünmedim. hafif kızarıklık kaldı zeytinyağı kullanıyorum hafifletsin diye. 3 ay oldu hafif ağrıyla emziriyorum geçecektir inşallah. Sabır ve dua ile..