beyzabali76 Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var devamlı emmek istiyor emziriyorum siz nasıl yapıyorsunuz saatle mi emziriyorsunuz yoksa her istediğinde mi? Ve günde kaç kez kaka yapıyor galiba ben fazla emziriyorum çünkü en az 6 kez kaka yapiyor
Ek-istanbul beyzabali76 bende her istediğinde emzitiyorum doktor en erken bi saatte bir dedi ama durmuyor ki meme arıyor çok ağlıyor brnde burda bekleyeyim tecrübelilrt aydınlatsın
elifiii beyzabali76 bebek her istediğinde emzirin. Sadece emzirme sonraları gazını çıkartmasına yardımcı olun. 3-4. aydan sonra aralar açılıyor. Saatlere takılı kalmak anneyi yoran ve bebeği de üzen bir uygulama.
beyzabali76 Ek-istanbul elifiii Ek-istanbul birortmenanne Fazla emip rahatsız olmasından korkuyorum gazını çıkarıyorum ama çok kaka yapması beni tedirgin ediyor
elifiii beyzabali76 bebeğiniz henüz küçük, sıkıntılı bir durum değil. Bağırsakları geliştikçe daha uzayacak merak etmeyin. Şimdilik daha düz yapıda bagırsakları, zamanla o da diger organları gibi gelişecek.