Susamm Merhaba anneler. Sanırım 1 yaş olunca kan tahlili yapılıyor. Yarın doktora gidecegiz kontrol icin ama ac mi gitmemiz gerekiyor acaba. Bebegine kan tahlili yaptiran var mi?
Prensinannesii06 Susamm yoo aç tok demedi zaten tahlil dediği sağlık ocağında yapılandan bahsediyorum şeker ölçer gibi parmağından kan alıp bir çubukla kan seviyesine bakıyor