Yeniann3 Saat 5ten 8e kadar falan ıkınıyor. Gaz sancısından mi tuvaletini yapamadığından mi? Hiç şaşmadan hergün oluyor bu. Günde 4 5 kere tuvaletini yapıyor oysa. Acaba hepsini mi yapamıyor. 😒
Yeniann3 Berrakalin gazını çıkarsada devam ediyor ya. Bu sabah 2 3 kere çıkardı gazını hala ıkınmaya devam etti. Hiç şaşmıyor her sabah aynı saatte