Sevgili anneler,36.haftamda doğum yaptım bebeğim şuanda küvezde,beslemek için bebeğime süt sağmam gerekiyor pompa yardımı ile süt sağımı yapıyorum.Bugun 4.gün ve gögüslerimde sızlama hissetmeye başladım.Her sağım sonrası lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyordum oysaki,yara olmaması için ne kullanabilirim?