Sanırım bütün bebişler aynııı 😂 bizimki de doğduğundan beri huysuz, memnuniyetsiz, sürekli ağlıyor, kucak istiyor hiç bir şeyden mutlu olmuyor şimdi 6 ay 12 günlüğüz , 6 aylıkken düzelir dedim umutlarım vardı ama düzelmedi tam tersi iyice beter oldu huyu zor uyuyor ağlaya ağlaya, altını açıyorum ağlıyor, üstünü değiştiriyorum ağlıyor ona ağlıyor buna ağlıyor kafayı yemek üzereyim az kaldı tek bakmak çok zor, çok zor bir bebek bizimkisi 😞😞 ne zaman düzelecek acaba büyük sabırsızlıkla bekliyorum oyun oynayacağımız o günleri .. 🙏🏻🙏🏻