Caglaed canım benim bebeğim beni emmiyordu sarılık olmuştu çareyi sağmakta buldum. Sağdığım sütü cam biberonlara koyuyorum buz dolabına atıyorum acıktığında cam kaseye sıcak su koyup biberonu içine oturtuyorum ılıyınca içiriyorum. Buzdolabında ömrü 3 gün ama 3 gün hiç bekletmedim içiyor zaten aynı gün. Oda ısısında ömrü daha kısa 3 saat diyolar ama 1 saati hiç geçirmedim oda ısısında brklettiğim sütümü hiç kusma filan yaşamadım