Angel23 Merhaba anneler oğlum 2 yaşına gitmek üzere yavaştan anne sütünü kesip inek sütüne başlamak istiyorum ama nasıl başlamalıyım bilmiyorum tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz? teşekkürler (alerji testi yaptırdım alerjisi yok inek sütüne )
Ikrazumra19 Angel23 hic baslamayin bence direk normal yemek ek gida yesin bende 2 yasinda oyle yapiyorum hic sut vermedim
Mom9 Angel23 direkt memeyi kesin yoksa bu sefer sütsü uyumaz. Süte ihtiyacı yok gece artık beslenmemeli
sokomel Anne sütünü bazı doktorlar önermiyor midesini boş yere dolduruyor diye onun yerine peynir Yoğurt gibi süt ürünleri hacmen daha az yer kaplıyor daha çok kalsiyum ve protein içeriyor diyorlar
Angel23 sokomel onları yiyor kahvaltıya peynir yoğurt yiyor ayran bardak bardak içiyor ben özellikle gece emzirmekten ziyade inek sütü vermek istiyorum o yüzden aslında
Angel23 Ikrazumra19 yiyor gayet iştahlı ama Şuan gece 3-4 defa emmek için uyanıyor ben sütten kesince gece bari biberonla inek sütü veririm diyorum o açıdan
Ikrazumra19 Angel23 sutten kesince uyanmaz ki uyaniraa bile su verirsiniz gece 3-4 dega sut vermek baya istahsizlik yaoar istahi yerindeymis bence hic düzeni bozmayin
Ikrazumra19 Angel23 benim kizimda 2 yasinda gece beslenmesini emmeyi biraktik biz gece kalkmiyor kalksa bile su icip uyuyor geri aksam guzel yemek yediyse yatarken vermiyorum birsey ama yemediyae uyumadan ince birseyler yediriylrum
Angel23 Uyandı su verdim uyutmaya çalıştım kıyameti kopardı ne yaptıysam sakinleşmedi mecburen emzirdim 3 dk falan uyudu hemen 😔😔😔nasıl becericem ya 🤦🏻♀️