Merhaba güzel anneler… Bebeğim 3 ay 15 günlük ve hala Doğum iznindeyim. Devletin bize vermiş olduğu emzirme ödeneği ve 1. Çocuk İÇİN verilen 300 tl mi aldım.. sorum şu Kİ ; toplu para yatıyor ya bize rapor sonunda sizlere kaç para yattı ve tam kaç aylıkken aldınız bu toplu parayı ? Ptt ye mi yattı?