Anneler merhaba, 18 günlük bebeğim var ve maalesef sütüm kesildi. Sırasıyla hipp, sma ve Şuan golden goat aldık ancak oğlum 2-3 saatte acıkması gerekirken 1-1,5 saatte acıkıyor ayrıca aşırı gaz problemi yaşıyor bunun için sab simplex ve bugün bio gaia damlaya başladık biberon dr brown dar ağızlı kullanıyorum. Kullandığınız mamalardan tok tutan ve gaz sorunu yaşamadıklarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim, ayrıca gaz için önerilerinize açığım. İnstagramda bir annede geniş ağızlı biberon memesi gördüm ondanda sipariş verdim ancak dar-geniş ağızlı arasındaki fark nedir bilmiyorum bilen varsa bana da anlatsın lütfen❤️🌸