30martta2200 doğan kızım suan 4ay4günlük 4kilo650gram sağlık ocağındaki ebe kilosu az dedi mamaya başla dedi anne sütü alıyor kızım normalde iyiydi ama buara iş yogunlugumdan dinlenemediğimden sanki sütüm yetersiz gibi geldi 😔şimdi seliği tükürüğü oluyor eli ağzında sıcaklardan emerken sinirleniyor terliyor fazla saclı bebek… Sizce anne sütüne birde mama kullanmalıyım 🤦♀️