Ecrintuba merhaba arkadasım hayır bebeğin doymuyor değil doyuyor ama suan yapabildiği
Tek şey emmek o yüzden sürekli emmek istiyor saatlerce emzirdiğimi bilirim kollarım uyuşana boynum tutulana kadar hemde ama bu durum aslında doğal bir denge bebeğin senden Başka kimseyi tanımıyor bu yüzden tek güvendiği sensin ve senle yapabildiği tek şey emmek bu bir buçuk 2 aylık olana kadar sürekli memede zaman geçirecek anlamına geliyor lakin diş dünyayı tanımaya keşfetmeye başladığında azalacak doymuyor değil sadece korkuyor ve düşün yapabildiği tek şey emmek bırak emsin saatlerce zaten Allah’u Teala öyle mükemmel bir şekilde bu dengeyi kurmuş ki bebek sürekli memede olmak istiyor yenidogan döneminde ve bizim sütümüz bebeğimiz sadece emdiği kadar çoğalıyor yani ne kadar memede durursa o kadar çoğalacak Emin’im bazen memeyşe kavga ediyorlar memede yorulup uyuyordur bunlar hep cenesinin zayıflığından pes etme ayrıca çok üzüldüm başkasına emzirildiğine ama sen nereye gidersen git bebeğinide al yanına