Merhaba arkadaslar,
1 yaşında Bebeğim malesef yaklaşık bir aydır yemek yemiyor iştahsız, her şeyi denedim . Eskiden de aşırı istahlı bir bebek değildi ama yerdi oyunlarla .hem blw hem normal besleme yöntemiyle. Diş mi çıkartıyor desim ama yok , sadece oynuyor yemeklerle ve yere atıyor , ben beslemeye calısınca ağzını kapatıyor ve kesinlikle açmıyor.Benzer durum yaşayan var mı?