2 aylık gittiğimizde sağ kalça da gevşeme var dediler 1 ay çift bez taktik 1 ayın sonunda geçmemiş 6 ay aparat takalım dediler. Hatta aparatı falan aldık. Sonra başka doktora götürmek istedim o da hiçbirşeyi yok dedi aparat falan takmayın gayet sağlıklı dedi içim yine rahat etmedi 3. Doktora gittim o da 3 ay aparat takalım dedi öyle deyince orda aparatı taktırdım çocuğum feryat figan ağladı. Ama içim hic rahat değildi ordan çıktım eve gitmeden 4. Doktora gittim çünkü biri başka biri başka konuşuyor 4. Doktor da Bir şeyi yok dedi aparat i çıkardı. Kafam oldu allak bullak 4 doktor dan ikisi takalım dedi 2 si biseyi yok dedi şuan kızım çok agladi icin aparatı zaten takamadim şuan 3 ay 20 günlük 10 gün sonra tekrar ultrason çektircem icim içimi yiyor bisy var mi yok mu hangi doktora güvenicem