Bugün 1 aylık olduk arkadaşlar iki gündür susmadan ağlıyoruz hele bugün sabah 6 dan itibaren toplasanız 2 saat uyudu oda parça parça birde saat 7-10 arası akşamları kolik sancımız başlıyor sizce ne olabilir anne sütü alıyor bugün sağarak verdim iki kere süt mü yetersiz diye 90cc sağdım birinde diğer sağlığın da 70 Cc çıktı sonra hep emzirdim sabah 8 de mama da verdim az mı geliyor acaba bilemedim