Anneincili merhaba. Ben kızıma 3 günlükken aldım, o da sevemedi önceleri anlayamadı yani. Ama şimdi(3aylık) gerçekten faydasını gördüğümüzü düşünüyorum. Uykuya dalmada kolaylık sağladığı kesin. (Şşşş sesini sürekli olarak çıkarmak insanı da yoruyor zaten) size de yardımcı olacaktır :)