Ayseee27 evolvia hiç kullanmadık ama görümcem kullandı çok iyi gaz yapmayan bir mamaymış bende istedim ama türkiyeden Pazar payı çekilmiş sadece nette satışı var bir mamanında ulaşılabilirliği çok önemli o sebeple kullanmadım. İlk önce aptamil kullandım memnundum aslında oğlumda içiyordu çok güzel gaz problemide yaşamadık doğru dürüst doktorumda gelişim olarak en üst sınırda çok iyi mama çok yaramış dedi ama herkes aptamili kötülüyordu nerdeyse her zincir markette te vardı aslında sma ya geçtim oda iyi gibi gaz problemi yok memnunum ama kilo alışı nasıl bilmiyorum aylık kontrolde belli olacak. Demem o ki doktorumuz sma ve aptamil in hiç bir farkı yok içerik olarak piyasanın en kaliteli mamaları sma nın tek farkı bütün özellikli mamalar tek bir pakette birleşmiş dedi pramatüre gaz alerjik gibi özellikler eğer bir bebekde bunlardan birisi varsa sonradan mama değişimi olmasın hep aynı mamayı kullansın diye öncelikle sma yı öneriyorum dedi