Aleyna0436 Merhabalar ben adet olalı 34 gün oldu bu ay 3 tane parol içtim 1 buçuk yaşında oğlum var eşimle geri çekme yöntemi ile korunuyoruz acaba hamile olma olasılığım var mı yoksa parol içtiğim için mi olmuş parol icipte adet böyle geciken var mı
Deletedmom55 Aleyna0436 Parolla alakası oldugunu düşünmüyorum ben de diş agrım varken günde 3 kez aldım
Aleyna0436 Deletedmom55 öyle mi ben test yapmaya korkuyorum ona bağlamak istiyorum bacakların çok ağrıyor ama adet olmuyorum
Deletedmom55 Aleyna0436 Benimde cok kez gecikti 1 yasında kızım ama geri cekılme yanlızca cok koruyucu bir yöntem değil hem pre hem geri çekilme bizimde bence test yapın bir an once