Ayedis mamaya saman gibidir bakmayın.. annesi büyüyen bebekler var meme yuU görmemiş… Bebeğinizi aç bırakmaya gerek yok.. bende 41 yaşında anne oldum.. sütüm az bebeğim 7,5 aylık şu anda ve mama yiyor hala.. maddi olarak bakiyirsani buna mamaların bir sürü alternatifi var… Ayrıca mamalar anne sütüne yakın durumdalar nerdeyse besleyicilik anlamında.. bebeğinize mama verin aç bırakmayın.. aç bırakmak mama vermeyim sütüm yok ama zorlayim dan çok daha vahim bir durum bebek için.. bebek aç birakilmaz…. Hem günah hemde anlamsiz.. zaten bebek durmayacak yakında sütünü yetmediği için mecbur kalacaksınız…. Saygılar….