Kızlar süt parası başvurusunu eşim adına yaptık benim son 1 yılda 120 gün sgk olmadığı için eşim üzerinden yapabildik ama kendisi yurt dışında pttden çekmesi gerekiyor ben çekemiyorum. Edevlete hesap tanımlama gibi bişey varmış para oraya yatıyomuş aranızda bilen varmı detaylı olarak?