Sndskrsn Kızlar 2. Şişemizi kullanıyoruz bizde baya ise yaradı. Kac şişe kullandınız ve kaç ayda kestiniz
Ebru-isil Sndskrsn ben d vitaminli olan versiyonunu kullanıyorum bigaia olarak geçiyor diğeri de yani sadece probiyotikli olanı da biogaia diye geçiyor.Ben d vitaminli olduğu için 1 yaşına kadar kullanmalıymışım.Doktor demişti.
afs9mart Sndskrsn ilk ayında bi sise kullandım daha almadım faydasını gördüm evet gerekcolırsa gene onu alırım
zeynep_2020 Bizde 2 bucuk aylığız 2 şişe bitirdim artık kullanmıyorum eskisi gibi gaz sorunu yok oğlumun. Ama çok iyi geldi bize yine olsa yine onu kullanırım